Den store lærerjakten er i gang!

Akershus fylkeskommune søker de beste lærerne til våre videregående skoler! Vi tilbyr både faste stillinger og vikariater.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Tilbyr skolene en «verktøykasse» mot mobbing

Fylkesråd for opplæring og kompetanse, Lise Hagen Rebbestad, er klar med en «verktøykasse» med tiltak for å få bukt med mobbingen i de videregående skolene i Akershus.

Elevundersøkelsen

I uke 48-49 gjennomfører vi årets elevundersøkelse på skolen.

Besøksdag på Helse og oppvekstfag

Onsdag 15. november kom besteforeldre, søsken og venner på besøk.

Siste frist for å søke utstyrsstipend er 15. november

Alle elever med ungdomsrett som går på videregående skole har rett til utstyrsstipend.

Prosjektreise til Tanzania!

I oktober dro Jenny, Shaida og Alice som ledere av skolens bistandsprosjekt til Tanzania med Strømmestiftelsen.

Verdensdagen for psykisk helse!

Nes vgs markerte Verdensdagen for psykisk helse i en hel uke!

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.

Biologi 2 på tur til Jotunheimen!

4 dager i fjellet gir fantastiske muligheter for feltarbeid.